Наші вчителі

З дітьми працюють тільки професіонали та дипломовані спецалісти

Прокопенко Валентина Іванівна

Школу очолює директор Прокопенко Валентина Іванівна – кандидат педагогічних наук, заслужений вчитель України, вчитель вищої категорії. Педагогічний стаж – 38 років.

Ткаченко Тетяна Яківна

вчитель математики, логіки, вихователь. Має великий досвід роботи з дітьми дошкільного віку, працює в школі «Малятко» 7 років. Володіє сучасними методиками…

Єлфімова Наталія Миколаївна

вчитель англійської мови. За період роботи в школі зарекомендувала себе як творча особистість. Використовує в роботі з дошкільнятами інноваційні технології.

Моргаленко Ольга Андріївна

хореограф. Велику увагу на своїх заняттях приділяє розвитку опорно-рухового апарату, правильній поставі, красивій пластиці. Знайомить дітей з елементами танців народів світу.

Дошкільне виховання у Києві

Навчання – складний процес, його ефективність забезпечується попереднім прогнозуванням педагогічної діяльності. Проектування особистісно-орієнтованої системи навчання передбачає:
– Визнання учня основним суб’єктом процесу навчання;
– Визначення мети проектування – розвиток індивідуальних здібностей кожного учня;
– Визначення засобів, що забезпечують реалізацію мети, що поставлена, шляхом виявлення та структурування індивідуального досвіду учня, його цілеспрямованого розвитку в процесі навчання.

Для того щоб реалізувати модель дошкільного виховання , підготовки дітей до навчально-пізнавальної діяльності у спеціалізованій профільній школі необхідно:
а) створити умови для найбільш повного розкриття особистісних
якостей та здібностей кожної дитини, цілеспрямовано і систематично використовувати науково обгрунтовані методики процесу їх розвитку;
б) додержуватися принципового положення для особистісно-орієнтованого навчання, порівнювати стан розвитку з її ж попереднім станом, тобто визначати динаміку розвитку дитини в порівнянні з самим собою, а не з іншими.
Головними факторами особистісно-орієнтованої підготовки дошкільників до навчально-пізнавальної діяльності в загальноосвітніх школах з профільним навчанням є:

• розробка на діагностичній основі індивідуальних програм розвитку кожної дитини, оперативне коригування цього процесу, співпраця з батьками, педагогічна організація навколишнього середовища;
• опора в навчально-виховному процесі на суб’єктний досвід дитини (індивідуальний розвиток, пов’язаний з соціокультурним оточенням, сімейними традиціями, матеріальним забезпеченням і т.д.), його індивідуальні здібності і можливості;
• активне застосування у навчально-виховному процесі творчих видів дитячої діяльності;
• діалогічна форма педагогічного процесу;
• використання таких форм організації навчання, які органічно відповідають віковим особливостям дітей;
• педагогічне ставлення до дошкільної підготовки не як до процесу накопичення знань, а як до засобу духовного збагачення особистості, її становлення як громадянина своєї держави;
• диференційований підхід до змісту навчально-виховної роботи та її методичного забезпечення;
• безумовна педагогічна підтримка в навчально-пізнавальному процесі та в становленні унікальності особистості кожної дитини без винятку.

Наші перемоги!

За визначенням загальнодержавної рейтингової програми та міжнародного рейтингового союзу (www.nbr.com.uaвід 14.02.2013 року вих.7-НБР-17213 дошкільний заклад “Малятко” входить в категорію “Золото рейтингу” і займає

2-е місце в м.Києві(КВЕД 80.10.1 “Дошкільна освіта”

5-е місце в Україні(КВЕД 80.10.1 “Дошкільна освіта”)

Даний показник є одним з найкращих за історію офіційного рейтингуванняв категорії. Навчальний заклад нагороджений медалями “Лідер галузі” та “За трудові заслуги”, а також вручений національний сертифікат.

Урок англійської мови

Watch Dragon ball super