Ранній розвиток дитини

Ранній розвиток дитини

Ранній розвиток дитини – це не тільки раннє читання і лічба, як прийнято думати. Насамперед, це розвиток основних психічних функцій – уваги, уяви, пам’яті, логічного і просторового мислення, уміння аналізувати й узагальнювати. Це не заповнення маленької дитячої голівки непотрібною інформацією, а створення певної інтелектуальної бази, що стане міцним фундаментом для подальшого успішного навчання, зробить психіку дитини стійкішою до шкільних стресів.

Ранній розвиток дитини – це щоденні маленькі й великі відкриття, це подив і захоплення, це величезний світ дитинства. Це перші невмілі малюнки гуашшю та аквареллю, крейдою й олівцями. Це перші досліди з водою та піском. Це все те, що зближує дорослих і дітей, допомагає їм учитися одне в одного, робить їх кращими й духовнішими.

Ми пропонуємо розвиток дитини у формі гри, які насичені музичними та фізкультурними паузами. Заняття проходять у невеликих групах, які максимально наближені за віком. У кінці кожного заняття обов’язкове цікаве творче завдання.

Особливу увагу ми приділяємо розвиваючим іграм, які направлені на розвиток посидючості, довготривалої пам’яті, багатої уяви, виразного мовлення та логічного мислення. В розвиваючих іграх ми використовуємо як уже добре відомі класичні методики, так і сучасні, а також апробовані авторські інноваційні педагогічні технології. Але при цьому не забуваємо, що кожна дитина індивідуальна, і тому ми намагаємося максимально точно дібрати кожному свій власний стиль пізнання нового.

У нашому навчальному закладі застосовується комплексна програма занять, в яку входить:

1) розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, використовуючи провідні методики раннього розвитку, які спрямовані на зацікавленість і легкість сприйняття дитиною матеріалу;

  • методика Монтессорі;
  • методика Нікітіних;
  • методика Сузукі і Кадая;
  • методика Береславського;
  • методика Д`єнеша;
  • методика Мокадо Шичида;
  • методика Кюізенера;
  • методика Домана;
  • методика Тюленєва;
  • методика Зайцева;
  • методика Сесіль Люпан;
  • методика Воскобовича;
  • методика Рудольфа Штайнера;
  • методика Скребцова, Лопатіна;
  • методика Занкова;
  • методика Ельконіна-Давидова;
  • методика Ховарда;
  • методика Масару Ібука;
  • методика Амонашвілі;
  • методика Марії Гмошинської та інші;

2) розвиток дрібної моторики;

3) розвиток комунікативних навичок;

4) розвиток координації рухів і відчуття ритму;

5) розвиток уяви і творчих здібностей;

6) ознайомлення з навколишнім середовищем та ін.
Переглянути презентацію можна за цією ссилкою

Watch Dragon ball super